nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, July 26, 2011

gelongsor air yang CAMBEST!!!

salam tengahari kengkawan semua. dah makan tengahari belom? pada yag baru melangsungkan perkahwinan mesti sekarang ni tengah berbulan madu kan? atau ade yang masih belom pergi berbulan madu? kalau belum meh aku rekemen 1 tempat yang pada aku cambest. gelongsor air di hotel Citta Del Mare,Sicily. aku memang tak dapat r pergi sane,tapi aku memang teringin nak try gelongsor air tu,geram siot. hehe. aku maen gelongsor air pon kat wet world batu pahat. huhu. kena beratur. hehe. kalau yang ni terpulang korang nak maen gelongsor bape banyak kali. sekali sekala jadi bebudak balik,tak salah kan?


3 comments:

Cik Bambam said...

wahhhh..kecut perut mak!! hehehe

Jujurara said...

wah..advanture niey..

eja said...

makk aih giler best!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan