nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, July 25, 2011

orang putih nyanyi lagu "cucak rowo"

bile nampak orang inggeris,kenape korang panggil orang putih? abes orang melayu kulit putih gebu melepak,kita tak panggil pon orang putih? hehe. korang tau tak lagu cucak rowo? tak tau? ia merupakan lagu dari indonesia. kira lagu dangdut jugaklah. kali ni yang nyanyi bukan orang indonesia,tapi awek orang putih. suaranya aku rasa kalah bebudak akademi fantasia tu. jom tengok.



lagu original nya kat bawah ni. siap lirik lagi. paham maksud nya?hurmmmkadang aku terfikir,lagu dangdut memang dah trademark untuk indonesia. malaysia pulak?

2 comments:

Munna said...

hehe leh thn jgk minah saleh ni kan

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip bersihkan lining roof kereta

hamboiiiii minah jawee tuu....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan