nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 28, 2011

keputusan perlawanan Malaysia vs Singapura

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. jujur aku katekan. aku tak pandai dan kurang minat bab bola ni. tapi bila MAlaysia main, aku akan tengok. dan malam ni aku berkesempatan untuk menonton perlawanan Malaysia dan Singapura. ramai yang yakin Malaysia akan menang 3-0.

separuh masa pertama. masih terikat 0-0. aku agak lega. aku harap separuh masa ke dua Malaysia dapat bergerak lebih pantas mencari ruang yang ade untuk memberikan gol kemenangan. aku agak terkejut sebab bila sampai je minit ke 45, Singapura membuat serangan bertubi dan hampir masuk ke gawang kita. tapi aku ucapkan syabas dan terime kaseh kepada spiderman Malaysia,khairul fahmi kerana berjaya menyelamatkan gawang gol Malaysia dari ditembusi pihak lawan.

tapi aku agak kecewa kerana ada penyokong yang menyuluh laser kepada pemain. ape ni der... segan la...

******berehat sebentar menunggu separuh masa kedua*****


minit ke 57 Malaysia mendapat gol pertama!!! teruskan usaha lagi!!!

minit ke 72 Singapura mendapat gol pertama. aduhai. baek2 cari lagi 1 mata. ni MAlaysia kena cari 2 mata lagi. boleh Malaysia. usaha lagi. rakyat Malaysia doakan kalian!!!!!!

akhirnya Malaysia 1 Singapura 1. takpe. aku tetap bangga kerana pemain Malaysia adalah orang Malaysia. usaha lagi pada masa akan datang. aku takmau ulas banyak sebab aku bukan pandai tentang bola. pada aku. korang dah cuba sedaya upaya.

aku tetap bangga aku anak Malaysia!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Freaky said...

haihh sedih lak =_=

azrijohan said...

sedih gila....
Singapura ni lembik ahhh..banyak berlakon..

jom baca pendapat saya tentang kekalahan kita:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/kenapa-malaysia-tewas.html

afiqazizan said...

taw xpe..kenapa lah masih ade lagi penyokong yang main laser...ape2 pun mmg rasa sedih jugak melihat pasukan malaysia gagal layak ke pusingan seterusnya.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan