nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, July 15, 2011

aku dapat sambung belajar ke universiti??pukul 12 tengahari boleh semak!!!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. tahniah kepada mereka yang berjaya memasuki alam universiti. pada yang tidak berjaya,usaha lagi. setiap orang ade rezeki masing-masing. pada yang berjaya,belajar elok-elok. duit bantuan yang diterima,gunakan seelok-eloknya. make your parent proud of you!!(betul ke ayat aku ni?)
SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA (IJAZAH PERTAMA) PROGRAM PENGAJIAN LEPASAN STPM/SETARAF SESI AKADEMIK 2011/2012

Saluran 1
:
Lembah Klang
Saluran 2
:
Utara
Saluran 3
:
Selatan
SMS
:
Taip UPU RESULT [No.KP] hantar ke 15888
(Mulai 15 JULAI 2011, Jam 12 tgh) 

 maklumat lanjut boleh ke sini: http://upu.mohe.gov.my/

ingin aku kongsi sedikit kisah aku. aku merupakan pelajar matrikulasi,selepas setahun,aku melanjutkan pelajaran ke UiTM Segamat. setelah dua semester,ayah aku suruh aku berhenti belajar. ayah suruh aku membantunya di kampung. tetapi ramai yang tidak setuju,maka aku tangguhkan pengajian ku selama setahun. selepas itu aku sambung pengajian ku di UiTM Shah Alam melalui program pengajian jaraj jauh (PJJ). setiap minggu aku berulang alik dari Muar ke Shah Alam. sambil kerja,sambil belajar. sambil kerja,sambil buat assigment. setelah 2 semester,ayah aku sekali lagi memberitahuku supaya berhenti kerana semakin lama semakin banyak kerja perlu aku buat. maka tanggal April 2010,aku ditemani farid,menghantar surat berhenti belajar.

dan sekarang,aku masih bekerja, kerja apa? kerja biasa-biasa saje. bantu keluarga di kampung.pengorbanan aku ni masih kecil kalau nak dibandingkan dengan pengorbanan ibu bapa kepadaku.

5 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

yaa..mungkin ada hikmah disebalik semua tuh kan...:)

cik sakdi said...

betul tu bro, pengorbanan mak bapak sangat besar, tp kan, kat course kite, ade je brader umo 30 tahun amik diploma coz dia pon pernah brenti blaja coz nak tlg bapak dia

fatma saqilla said...

tabik springggggg kat abang!

Tasha said...

sy doakan kamu dpt smbg blajar lagi ^^

Cik Penulis said...

abang! Tape. Allah dah janjikan rezeki setiap umatNya. :)

Support abang!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan