nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, July 29, 2011

reaksi rakyat Malaysia selepas perlawanan Malaysia vs Singapura

Assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. seperti yang kita tahu malam tadi perlawanan antara Malaysia dengan Singapura berakhir dengan seri satu sama. jujur aku katakan aku bukan peminat tegar bola sepak. tapi bila team Malaysia main,aku tetap sokong. walaupun Malaysia tidak layak ke pusingan seterusnya,aku tetap bangga dengan team harimau kita. kenapa? kerana yang bermain semua orang kita. jom kita lihat reaksi rakyat Malaysia tentang perlawanan semalam.




gambar menarik perlawanan malam tadi:
 solat tetap tak lupa

7 comments:

Far8 budak baik said...

tu ar singapore main mcm
sotong..sikit sikit jatuhhh
grrrr..naik nmyampah je..
perghhh mmg solat tak tingal kn..
tapi mmg ramai ah tak solat..
bape kali dah aku pi sana..
ciput je yg solat..

Unknown said...

singapore patut malu sbb guna pemain import.. xda apa yg boleh dibanggakan wlupun menang.. :P

harimau malaya tetap dihati..
wlu kalah, mereka dah bt yang terbaik untuk sampai ke tahap ini.. ^__^

McCat said...

stadium sgt full....sampe gwe sesat x jmp lrt bila kuar berasak-asak..sgt penglmn menarik

Munn Jaafar said...

menyampah tul tgk plyer singa yg tmbm mata sepet tu! auta kuat!

salute kat apek =)

Sya_Merpati Putih 88 said...

singapore asyik sakit pastue jatuh jer mlm tadi...dia dpt bnyk gol sbb ade pemain import, even jurulatih pun import..kt smua original...
~tgok bola solat tak lupa,mcm tue lah yg terbaik...~

AZRI said...

hahaha...
kenal sape yg first tuhh

nurshaf said...

gambar last terbaik, mesti terbakar je hati penduduk2 s`p0**

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan