nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, July 20, 2011

club can't handle me versi india. mesti tengok!!! can't handle punye!!

pagi-pagi aku dah tergelak tengok video ni. rase nak buat jugak pon ade hehe.


terime kaseh Acab Sinclair



versi asal di bawah ni

3 comments:

aque said...

hahahha... mmg tergelak...

kucarkacir said...

hahahahaa

reza al-razi said...

hah hah.. macam budak terkejal je... ;-)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan