nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, July 13, 2011

tandas,bantal peluk dan Maria Ozawa

siapa yang tak kenal Maria Ozawa sila angkat tangan!! yer,sebenarnya aku pun tak kenal pun tapi setelah diperkenalkan oleh kawan aku Mr. Farid maka kenallah aku siapa maria ozawa ni. Farid memberitahu aku yang dia sentiasa membawa gambar si maria ozawa ni kemana sahaja hatta ke bilik air sekalipun. bantal peluknya siap dilekatkan gambar gadis cantik seksi gebu ini. mungkin inilah gambar maria ozawa yang di bawa farid kemana sahaja itu.



 maria ozawa yang cun bermekap

aku yakin,sesiapa sahaja lelaki yang melihat gambar ini pasti terpegun dengan kecantikannya. sehingga merangsang nafsu lelaki itu. pada yang gay,tak payah tengok lah gambar ni. bukan korang ade rase pun. sape suruh jadi gay. kan dah hilang nikmat melihat wanita.

***************** 5 saat berlalu************************
ok cukup,dah tengok gambar kat atas,apa kata korang tengok gambar maria ozawa kat bawah ni.

maria ozawa tanpa mekap

apa macam?

penutup: nasib baik aku ni memang tak hensem. jadi tak kesah sangat la ade jerawat ke tak. nak pakai mekap ke tak. errrr??mekap?tebiat ke ape.

4 comments:

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

berbezanya..tapi tetap lawa juga

hyemynameisrasyid said...

geng korea, jepun ni byk make up yg mmbuat diorg cun.,kalau x makeup.,chuih.,hampeh.,
tp kt malaysia ni xmakeup pon dh comel.,make up sket lagi la comel.,^^
aku bangga sbb aku jadi org malaysia~hehe

Mrs. Farhan said...

@hyemynameisrasyid kembang hidung aku bila baca komen anda. =D

♥ norlida ramli ♥ said...

@hyemynameisrasyid
1 malaysia--erk..tetibe..hehe..x yah la nk mekap2..natural beauty tu yg penting =)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan