nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 21, 2011

gangguan internet Telekom Malaysia seluruh negara pada 25 hingga 31 Julai 2011

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. apa khabar kengkawan semua. terutamanya kepada pengguna tegar internet. sedang aku berjalan-jalan di blog,aku mendapat info mengenai Telekom Malaysia akan melakukan maintenance pada kabel mereka. mungkin kita akan menghadapi suasana internet lembab dan macam-macam lagi. jadi sama-samalah kita berehat dari tercongok kat depan komputer selama 6 hari yer. setiap yang berlaku ade hikmahnya. lepas ni mungkin makin ramai yang turun joging waktu petang,padang pun mungkin makin ramai orang. pada yang nak berbasikal,jom join aku. hehe


Pada 25 hingga 31 Julai kelak, TM bakal membuat kerja-kerja penyelengaraan yang melibatkan kabel bawah tanah SMW4 yang menyambungkan Malaysia ke Eropah. Ianya diperkatakan yang mana pada tarikh tersebut berkemungkinan para pengguna akan mengalami pelayaran web yang sedikit lambat, termasuk masa latency yang tinggi apabila mengakses laman-laman di Amerika Syarikat, Eropah dan juga Asia Utara. info selanjutnya di sini, http://amanz.my/

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan