nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, July 20, 2011

gadget: cas handphone kini di pergelangan tangan sahaja!!!

korang pernah mengalami situasi yang cemas? contoh:

situasi 1 (Salmah nak masak nasi goreng)

salmah berkata,"macamane nak masak nasi goreng ni. lupe pulak carenye. nak talipon mak aku kat kampung la macamni. alamak,waktu macam ni lah bateri handphone aku 'kong'. tak masak nasi la nampaknye hari ni. masak megi je la".

situasi 2 (Ahmad menaiki motor)

ahmad sedang membawa motor,sedang dia melalui kawasan perkuburan,motornya tiba-tiba mati. ahmad berkata,"alahaiii,waktu macam ni lah motor ni buat hal. depan kubur pulak tu. nak talipon sape la ni. alamak!!!henpon takde bateri pulak. waktu macam ni la bateri nak 'kong'"

haaaa sekarang kita tak perlu risau lagi,dengan adenye pengecas handphone di pergelangan tangan,anda boleh cas handphone di mana sahaja hatta di tandas sekalipon. "kuasa di pergelangan tangan anda" hehe. persoalan aku,agak-agak bape banyak tenaga yang boleh disimpan?soalan kedua,kenapa mesti alamak?bukan alapak?









teringin nak beli?boleh dapatkan di sini

4 comments:

kucarkacir said...

kat mana ade jual?

CintaZulaikha said...

haahhhh...betoi ka ada nih?????

Rozuan Ismail said...

pergh,biar betol.caj kat tangan,kat mana ambik tenaga letrik nya

Terbang Bersamaku said...

Bagus nie..kalau dah ade jual kat negara kt,sy pun nak beli 1...
~Knp ramai ckp alamak..? Mybe sbb mak yg mengandung & lahirkan kt..jd jiwa kt smua lbih dkat dgn mk...~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan