nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, July 13, 2011

segmen kenali blogger sporting


assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. aku dah lame tak join segmen memane blog. hari ni tetibe terdetik nak join segmen dari seorang blogger. kalau nak join,sila klik sini. senang je nak join. aku kena jawab soklan kat bawah ni:
  • Jantina: kompem la aku ni lelaki. lelaki yang lurus dan botak.
  • Umur: pernah berumur 20 tahun. sekarang 23 tahun 6 bulan 9 hari
  • Status: masih lagi bujang,niat memang nak kahwin,tapi niat je watpe,zahir dan batin belum mampu.
  • Tempat tinggal: Johor, kalau ade kesempatan singgahlah sini. aku belanje asam pedas kat paret jawe.ape macam hehe 
harap-harap dengan join segmen ni aku dapat la kenal dengan blogger yang sempoi keh3

9 comments:

Ceria Gurlz said...

dtg singgah sini..

wah..tua sethn..wee..

jom tgk sini lak..

Segmen Kenali Blogger Sporting

Munna said...

singgah sini dan folo blog ini ye... =)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa .. sporting la tuan punya belog .. pernah berumur dan niat nak kahwin . kira semua tu dalam anganlah ye bang oii ? hahaaa ..

thanks join segmen :)

Shaherah said...

Hye hye.. Salam perkenalan..
Shera datang singgah blog ni..
Kita sama lar.. Shera pun dari johor gak..
Kalau nak singgah.. Meh lar.. Blog shera yg ni..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-kenali-blogger-sporting.html

wah.. tua 3 tahun dari shera.. >.<"

osHin said...

orang pontian datang singgah dari blog Tia :)

cik najihah said...

singgah dari segmen tia..
hai orang johor :)

Anne Nurain said...

singgah dari segmen Tia..
kta sebaya laa..
hehe..
follow kamu.. ^___^

Marina said...

Teman dari Perak datang menjengah..

Segmen Kenali Blogger Sporting

Athira Husna said...

salam encik bro.,, sowi lmbt dtg.. dr segmen tia ni..
http://tirana91.blogspot.com/2011/07/meh-sinisaya-nak-bagi-awak-duit-ni.html

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan