nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, July 26, 2011

pensel drumstick untuk belajar dan bermain

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. memang aku akui,dari dulu lagi memang aku lemah bab-bab mengeja ni. sampai sekarang aku masih keliru sama ada nak eja pensil ataupon pensel. harap mereka yang bergelar cikgu jangan marah aku kalau aku salah eja. 
korang semua pernah tak rasa bosan mase belajar, bagitau aku dengan jujur,kalau betul korang tak bosan mase belajor,aku belanje air jarang percuma. hehe. hari ni aku nak perkenalkan sebatang pensel untuk korang gunakan semasa belajar. bila korang mula rasa bosan,korang boleh gunakan pensel ini untuk mengetuk dram,kalau ada dram la. kalau takde dram,meja pon boleh.kawan aku si farid isa tu pun selalu main ketuk-ketuk bila kebosanan belajar ataupon kerje hehe.


aku tak pasti pensel ini tahan lasak atau tak. yang penting kalau korang nak beli pensel ni,korang kena beli sepasang la,bukan sebatang. ade ke orang pukul/ketuk dram tu guna sebatang stik je huhu. korang boleh beli pensel ini kat sini  SUCK UK


1 comment:

peGuaM_BiSaYa said...

HAHAHA ingt pula masa kcik2 dlu suka gigit pnsil..huhuhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan