nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 21, 2011

video pentingnya makan keju dan pergi gymnasium! mesti tonton!!





assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat tengahari kepada kengkawan semua. makan dah? bagus2. ape yang korang makan? berapa kali dalam seminggu korang bersenam? haaaa.... bahaya tau kalau dok makan je tapi tak bersenam. so kat sini aku nak tunjukkan 1 video mengenai kepentingan bersenam,pergi gimnasium dan makan keju.


terima kasih Nurhidayu Ismail

4 comments:

Mu'az Alias said...

ko ptt mkn keju y.... baru xboroy...

CWL wanie LovelA said...

alamak kami suka keju cmna hehhe

Rozuan Ismail said...

haha.stylo gila tikus tuh.siap boleh wat gym lagi perangkap tikus tuh.haha

iyan shazlind said...

tergelak tgk video ni...pengajaran sebagai tuan rumah
1. jangan guna perangkap style gini, kang tikus jadi kuat sebab dpt guna tu cam exercise cam kat gym

2. jgn letak umpam cheese nanti tikus dpt calcuim hebat and tulang tikus kuat

hehehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan