nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, July 11, 2011

pengeluaran Proton Savvy dihentikan?

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. ape kabo semua? dah makan? ohhh makan kat luar ye. naik kereta? kereta apa? proton savvy? ape pendapat korang mengenai kereta tu? aku pun tak pernah merasa naik kereta tu. jadi tak boleh la aku nak kata macam-macam mengenai kereta ni. apa yang aku tau,kereta ini akan dihentikan pengeluaranya. mengapa yer?
sumber gambar: google

menurut arenakereta.com, "Jika benar Proton Savvy akan dihentikan pengeluarannya, saya menyokong penuh berita tersebut. Jika anda mengikuti perkembangan Arena Kereta sejak mula, saya telah membuat kritikan agak kritikal terhadap model Savvy sebelum ini kerana tahap kualiti dan reka bentuk yang kurang memuaskan (sekadar pandangan peribadi semata-mata). Selepas 7 tahun pengeluaran, memang tidak ada salahnya pengeluaran Savvy dihentikan." 

aku tak tahu nak cakap apa sebab aku ni tak pernah naik kereta ni. jadi pada mereka yang memiliki proton savvy dan mereka yang ingin mengetahui kisah selanjutnya, boleh singgah ke sini

penutup: aku tak fikir sangat pasal kereta. 3 tahun aku kerja tapi masih belum beli kereta. belum berkemampuan. dalam hati ingat nak beli nissan sunny je huhuhu

4 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

twok sgt ke savy? baru nak try..hehe~

hyemynameisrasyid said...

walaupon reka bntuk xmenarik. tp savvy punya design utk keselamatan is the best,.
ala.,biasa lakan.,org kita ni mmg kejenya kritik je.,lebih2 lagi produk sndri.,

mr.syazwan said...

ambik vios lerr sng

kehkeh

Gelugoq said...

insyAllah, trcapai jguk Nissan Sunny 2 nnti

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan