nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, February 23, 2011

baju kurung itu sexy

SALAM...
keh2...tengah aku dok belek2 aku nye draft terlupe plak aku ade lagi yang lom aku publish huhu. tu laaa. ben ashaari dah cakap,kalo ade idea teros tulis,jangan simpan kat draft,nanti lupe,so memang betol terlupe keh3. alaaa...tapi  blog aku ni sape je yang nak tengok kan...blog biase2 jerr...uhuk3.ahhhhhh...lantak r...kalo takde yang bace pon aku tetap nk tulis gak.keh3.ade orang tanye aku ko suke gurl pakai baju kurung kan?knape?aku jawab...sebab pade aku sexy keh3....jangan mara...

pade aku yang pakai baju kurung ni nampak ke ayuannye. yer,betol. aku kalo tengok pompuan pakai skirt menampakkan peha diorang yang gebu tu pon aku rileks jer.jangan salah paham. aku bukan gay. keh3.siot.tapi kalo minah tu pakai singlet yang menampakkan lurah dendam tu memang paham2 jer la.grrrrrrr....opppsss..lebih2 plak ko ni. 

kalo ade awek pakai bju kurung lalu...fuhhhhhh...mate aku terus bling2 la wa cakap lu. memang cantik,sexy.yup.nak taw nape? sebab cube korang tengok baju kurung sekraang. baju nye jarang2 sampai menampakkan bahagian dalam (penah aku tengok baju kurung tu jarang,tapi gurl ni tak pakai bju dalam,so nampak la bra pink beliau...cisss...aku menjadi mangse). pastu ade kain yang terbelah2 menampakkan betis putih tu(penah gak aku nampak betis gurl yang ade syiling 20 sen keh..). pastu baju nye melekap betul2 kat badan so menampakkan bentuk tubuh yang menawan.sekaligus menaikkan nafsu seorang yang bername lelaki.sesungguhnye lelaki ni menjadi mangse .

nasehat aku walaupon aku ni tak berape baik:
pastikan baju yang anda pakai tak menaikkan nafsu orang lain yer. takot kejadian yang tak diingini berlaku :-)

teringat aku kisah ustazah gian yg pakai tudung labuh tapi tak pakai bra dan pakai kain supaya si lelaki senang nak menjalankan tugas. haihhh...moge aku dan pembace dihindarkan dari perkare2 lagho. baek kiter bercinta dengan moto jer kan. dan tak lupe cinta pada yang TERATAS.

1 comment:

faizalfretless said...

tu la pasal....geram siot...time raya tu kira time cuci mate laa...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan