nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, February 11, 2011

meh aku tunjuk care dukung baby keh3.....

SALAM...
haaaa...jangan salah sangke..ni bukan gambo anak aku(jatuh market kang keh3)..ni gambo aku ngan sepupu aku...haaa...meh sini abang ganas nk ajar adek2 semue care2 nak pegang & dukong baby yer....untok makluman aku lom kawen lagi taw...huhuhu perghhh sekali pandang mcm shrek n de baby pon ade...keh4













2 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wooooo ko ni dahhh sampai seru niii kena kawin cepatttt pastu bolehhhh buat anak lepas ni

Unknown said...

huhu.comel baby tuh,wah dah ada gaya ni.x lama dah la ni.bila tarikh?

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan