nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, February 24, 2011

|semak saman gune SMS| alalala tok jangan saman!!!

SALAM...
pagi2 lagi dah kecoh 1 opis,dengan pakcik aku yang sibuk suruh cek saman. yerlaaaa kang makin lame saman makin banyak,bile semakin banyak saman,paham2 la akibat yang bakal diterime yer. kalau rase2 takmau kene saman,jangan dok ngengade kuar jalan beso tak pakai helmet, lampu belakang tak hidup, ini semue bukan je mengundang saman,tapi mengundang bala kat diri sendiri.

aku pelik kekadang bebudak dok bluetooth video2 seram,video2 excident,tapi bukan nak insaf,tengok sekadar tengok jer. patotnye jadikan la pengajaran yer tak.nanti dah eksiden baru nak menyesal. bak kate orang,"sidai spender kat tepi tingkap,bile kantol,jangan la nak mara"...perghh...ape kait. ape2 pon kalo korang nak semak saman korang leh try:

POLIS SAMAN>
contoh:
 haaaa tengok...ni contoh bile takde saman..keh4...lega aku...ni la result aku...xde saman keh3

ni plak contoh bile ade saman..huhu...banyak gilo

KORANG PLAK CAMNE??CEPAT CHECK OK :-)

SEMPENA KITE BERCERITE PASAL SAMAN NI MEH LAYAN LAGU LAME NI
aku takleh blah bile tengok video ni sebab badan taugh2 tapi leh joget2..keh3

2 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

saman? ahkak pun lum check saman lagik. Hopefully tak adalah...he..he..he..'pemandu berhemah nie'

Afzainizam said...

║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhh aku taun ni ajerrr dah 2 saman belum bayar lagi lerrrr

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan