nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, February 23, 2011

perkare paling benci mase kat bank

SALAM...
semue orang penah pegi bank kan?bank tu dah kire tempat yang wajib pergi (masjid jangan lupe pergi plak keh3..) sebab nak keluarkan duit. huhu. ade sesetengah bank yang sediakan kerusi kulit yang empuk(biasenye bank dari oversea),dan ade yang aircond nye kuat nak mampos keh3. memang la besh pergi bank sebab dapat keluarkan duit (itupon kalo ade baki lagi huhu..) tapi ade gak yang tak besh:


KAUNTER 10 YANG BUKAK 2
ini pon aku benci...bengang tol aku dibuatnye..kaunter banyak,berderet,yang keje cume 2 orang. takkan la semue amek cuti tahun serentak. cisssss. tapi aku terpakse fikir baik,yerla...mungkin hantar maknye pergi tunang kot.....

TAKDE NOMBOR GILIRAN,KENE BERATUR MACAM ULOR
ni pon super duper benci plus menyampah.ade 1 bank yang aku biase pergi. dah 2 tahun lebih gak la aku pergi situ. customer yang merungut pon ramai gak tapi takde inisiatif dari pihak bank untuk menyediakan nombor giliran dan tempat duduk. kalau customer yang datang tu gagah macam malik noor ka,arnold susahnakeja ka takpe la. ni ade gak customer yang dah bongkok 3 dah. aku kecian kat makcik2 n pakcik2 ni...haiyaaaaaa

setakat ni tu jer la aku nak membebel. kalau ade lagi, bile2 aku sambung. huhu...geram tol akuh!!!

3 comments:

gabanMorka said...

smlm sebaik sahaja aku melangkah keluar dari bank, seorang budak perempuan memberi salam..meminta sumbangan derma.

aku trus ckp,sori dik.lainkali

bkn aku xnk bg ke pe
tp aku xdpt kuarkan duit aku
aku kuarkan resit je

Encik Peluang said...

Bank apa tu teruk sgt servisnya....

Keputusan Skuad Olimpik Negara Vs Pakistan

nelly said...

Nasib tak pernah kena .

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan