nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, February 24, 2011

entry lepas geram: orang buat taik,kite sabo

SALAM...
semalam aku sempat la beborak ngan kengkawan cine aku, yerla..dah lame tak dok lepak ngan diorang. so sambil lepak tu kitorang bincang la pasal bisnes maseng2. ceriter dari awal start,susah payah,sampai duit tak cukup pon ade. terpakse pinjam family. macam2 rintangan yang diorang lalui.

aku pon tak terlepas gak,kene tipu pon ade, yang buat taik pon ade. aku tak kisah orang nak buat taik,aku sabo, tapi aku paling takleh blah bile orang dah buat taik ngan aku tapi die dok sebar fitnah kat orang citer bukan2 pasal aku. cissss. dasar pengecut. ape boleh buat...sabar je lar. bak kate dr rubiah k. hamzah yg juge ummi angkatku,"berniage ni adalah universiti kite". so maksudnye kite ni sentiase belajo, belajo dari pengalaman,kite mengalami sendiri.

pade sesape yang suke fitnah2 tu ape kate ko amek pisau pastu bunuh je orang yang ko fitnah tu...same je kan. watpe ko nak buruk2 kan orang laen kalau diri sendiri pon bau zombie kan???

ahhhh daripade aku melayan perasan geram baik aku layan lagu ni lagi besh


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan