nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, February 28, 2011

muke cun,body hot tapi??!!

teringat aku mase kuar ngan member2 keluar makan kat 1 tempat. lepas makan kitorang balik r. dalam ondeway balik tu nampak la beberape orang pompuan kat tepi jalan dok parking kereta. yang kengkawan aku ni suruh la slow kan kereta,kononye nak usha laa....tengah usha dok kaco2 tetibe sorang gurl tu bersuare,"HAI ABANGGG...." . aku tersentak....waghhhhhhh siot...cisss...mati2 aku ingatkan pompuan...naseb baek aku tak usha...rupe nye BAPOK....siot...ciss...sekali aku tengok signboard jalan tu, JALAN SAYANG.....waghhh. baik2 aku bawak kete slow depan bapok2 tu,aku terus pecut keta kuase siput sedut aku sedaye mungkin...cisssss....tetibe kurasekan telinge aku pekak seminggu...huhuhuhu

3 comments:

Mun said...

erkk..tetiba suara garau yerkk? hehe

Unknown said...

terkena ye bang..hoho..itulah padahnya nak mengorat tak usha bawah dulu

Peguam Bisaya said...

'hai baaang'...kekekekekeke... ngam betol entry ngan vidz 2..huhuhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan