nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, February 22, 2011

alat ukur cinta??boleh caye ke??ape yang buat kite bahagia?

SALAM...
mase kecik2 dulu korang ade tak maen bende alah...camne eh nak cakap...alaaa...macam kalo kite suke kat org tu...kite nk ukor sejauh mane keserasian kite dan setinggi mane peratus kite dapat kekal dengan pasangan kite. perghhh dulu time aku kat sekolah rendah dah ade bende2 cmni. gune tisu la...gune kaedah matematik pon ade...keh3....adoi2...aku xmau ajor r kt sini nnti bebudak kecik bace blog aku kang diorang pon ikot buat gak.


tengah aku dok sibuk kerje tetibe dapat mesej kat atas tu.huhuhu.macam2 sekarang ni kan? on chat,on sayang,on game...perghhh sekarang semue main on jer kan. persoalannye boleh ke kite caye bende2 alah ni semua?pade aku,memang aku takmau caye.

ape yang buat ko ngan pasangan ko tu serasi?

paras rupa?
sebab aku ade nampak pasangan laki bini ni memang muke nye hampir same & diorang memang bahagia.
depan mate aku, laki nye kurang ensem,bininye cun melecun,pon bahagia.
depan mate kite yang selalu kuar surat kabo,muke laki bini cantik tapi,cerai.

bentuk badan?
aku pon ade nampak pasangan,laki nye kurus,isterinye gemok, pon bahagia,ramai anak diorang.sehat2!!

kekayaan?
aku penah nampak keluarge yang hidupnye sederhana saje tapi sangat gembira dengan bilangan anaknye yang ramai.cukop bahagie!!lagi2 time makan same2.
aku penah nampak orang kaye yang memang sangat kaye tapi sentiase murung.

so..ape yang buat kite serasi or bahagia dengan pasangan kite??oleh kerane aku ni belom kawen,so aku tak leh la nak bagi jawapan. tapi pade aku sebagai orang yang maseh bujang,yang buat kite bahagia & serasi ngan pasangan adalah bile pasangan tu memahami hati pasangan maseng2,boleh bertolak ansur, bile ade salah paham cepat2 berbincang yer...pade kawan2 aku yang baru je berkahwin semoger korang bahagie ke akhir hayat :-) aminnnnn


2 comments:

nelly said...

Tak percaya pun .hehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh kalau nak ukur cinta nahhhh ambik kapak belahhh dada sanggup kerrrr takkkk... itu baru betoiii

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan