nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, February 23, 2011

awas dengan cerite seram 18PL

SALAM...
korang perasan tak sekarang ni makin banyak filem2 seram yang kuar. alahai. aku tak salahkan yang buat filem tu. tapi aku takot yang tengok tu terkena impak negatif dari ceriter tu (perghhhh ayat takleh blah). huhuhu...maksud aku kalau penonton tu kuat semangat takpelah kan. so kali ni aku harap korang berhati2 bile tengok cerite2 seram sebabnye:

MENYUSAHKAN AKU NAK KENCING MALAM!!!
sebab ceriter2 seram ni lah aku dah tak berani pergi tandas sorang2 taw mase kat hostel !!!cisss...mane taknye,kat dalam ceriter tu tunjukkan yang tandas tu berhantu,tetibe ade bunyi orang nanges. yang lagi besh,bile nak pergi tandas ajak kawanye,bile kawannye lambat sangat buang air, die masok bilik tapi bile sampai bilik tengok kawannye ade kat atas katil....buhhhsiittt....warghhhh takmau2!!!!
 gambar ihsan encik google

MENYUSAHKAN AKU NAK TUTUP MATA!!!
waghhhhh....aku paling benci ceriter hantu yang saspen2 yang bleh buat gua tutup mate. huh!!! tak suke!!!nanti tengah2 dok tengok tetibe kuar muke buruk yang amat...waghhhhhh...naseb baek hantu kak limah seksi bile waktu malam keh3-bak kate abu hurairah.

MENYUSAHKAN AKU NAK FORWARD CITER BILE ADE ADEGAN EHEM2!!
ade sesetengah cerite hantu yang ade adegan yang kurang sesuai ditonton oleh kaum yang belom cukop umor. so agak susah aku nak adjust mata diorang.biase nye kalo ceriter yang macam ni,hantu nye takde la seram mane,cume banyak aksi selak menyelak haaaaa...kalau ceriter macam ni tengok sorang2 tak menyusahkan..keh4. tapi tak digalakkan tengok cerite camni,silap2 doa makan pon korang lupe.

kesimpulan: kalau agak2 ade kencing manes tu jangan la tengok cerite camni. keh3

2 comments:

AesyaZealous said...

heheh..abi hurairah..bukan abu.. dh tgk cite ni lebih 10 kali rasenye..lebam biji mato..keh3

budak kampung said...

tak jemu nengok nohhhh!!!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan