nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, February 21, 2011

olskool modified: honda petak c70 arul de' baung

SALAM...
agak lame gak aku tak tunjukkan motor2 besh dari kengkawan kampung aku huhuhu. almaklumlah,bukannye hari2 diorang dok bikin moto. kalau hari2 tu namenye dh buang tebiat keh4.so kali ni moto yang menjadi pilihan hati adalah moto kepade encik arul atau name panggilan glamer nye baung. die memang minat motor honda petak ni sampai abes kempis poketnye dikerjakan honda petak kesayanganye nih.

 amacam??smart tak moto abang arul kiter nih. berbekalkan showa,rim enkei dah membuatkan jentera ni nampak garang dan gah mengalahkan honda petak katak hijau milik aku huhuhu. motor ni belom masok mane2 autoshow lagi. mungkin owner nye tengah mencari idea ape yang nak ditambah lagi kat kude nye nih. aku tak sempat nak berborak ngan saudare arul ni kerane beliau ni teramat sibuk ngan kebun2 beliau. gambo ni pun aku tangkap mase die dok lepak kat warong wak nah.



 aku pon tak mampu nak cekau mende alah ni

 kalernye agak jiwang sikit memandangkan ownernye maseh ade taman bunge dihatinye



6 comments:

Anonymous said...

sesungguhnya aku suka scheme kaler die, rimsukan kawa ninja die, showa die.... sayangnye fork tukar, xbest... hahaha... hidup retro!!!
-wak baik-

Raden said...

knape ade tin nescafe kat tayar?

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sport rem tak boleh tahan nampak lawa plakkk colour biru dia ni

Hakim Mahmud said...

hahah tin ???
xmasuk diakal..haha!!brek disk tu buat moto slow ja!!

Zik said...

ak pon ade GBO...skrg tgh cri kelab Honda C70..

Anonymous said...

shc = southern honda cub .. untuk yang moto retro boleh lah join

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan