nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, February 24, 2011

kite membesar dengan RAIHAN

SALAM...
ape lagu nasyid feveret u all mase kecik2 dulu. pade yang sebaye dengan aku, mesti pilih kumpulan raihan kan? yup, kumpulan nasyid yang amat aku respek sebab lagu2 nye besh. tapi if tak silap aku sekarang diorang dah berpecah kot,penyanyi utamanye sape tu..nazrey ae?? dah wat album sendiri. agak sedih r coz aku ni kire kipas susah mati raihan walaupon perangai aku ni agak bengong sikit. keh3.

 gambar ihsan encik google
kalau aku tengah stress ke ape ke,aku bukak lagu2 diorang ni. yerla..ambil dengar lagu tu secare tak langsung kite pon ingat kat yang mencipta kan? kiter ni selalu terlupe. lebih2 lagi aku ni. 

kalau korang nak tau,lagu ni la yang aku nyanyi mase dodoikan adek aku kat buai. mule2 nyanyi slow2..last2 kuat2 siap bunyikan kompang lagi tu...keh3...


aku ucap terime kaseh sangat kepade raihan sebab lagu ni lah yang memudahkan aku untuk mengingat name2 25 rasul kite :-)


huhu cukoplah 2 je lagu yang aku tunjuk. banyak lagi kan yang besh2. dan sempena maulidurrasul haritu, aku tetap kerje tapi time kerje tu aku dok ulang je lagu ni. kadang2 meremang bulu roma ni dengor. urmmm...aku ni banyak wat salah...aku nak berubah.....


kesimpulan: jahat mane pon kite jangan kite lupe pade YANG MAHA ESA

3 comments:

Kak Amy said...

wah peminat raihan ye! amy dulu pun suka sangat dnegan lagu2 raihan..tambah lagi suka tiba2 abg nadzri jadi pulak abang ipar.. anyway ada peluang amy boleh bawa jumpa abg nadzri...

irwanmiswan said...

haah peminat raihan lor...huhuhu...lagu2 diorang memang besh!!!

Afzainizam said...

║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wehhhh aku dulu budak nasyid tauuuu... kat sekolahhhh mewakili nasyid punya band

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan