nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, February 23, 2011

bile laki bini bergusti...

SALAM...
kalo laki bini bergusti ni laen macam sikit,bukan gusti cam kat gelanggang tu,diorang gusti manje2 gitu keh3.kali ni aku bukan nk cakap pasal laki bini bergusti sebenarnye...keh3...aku nak cakap kenape aku tak suke tengok gusti sekarang ni. korang pon mesti tak suke kan?? sebabnye??
 gambar ihsan encik goggle

KO DAH PEGANG MIKROFON TAK RETI NAK BERENTI CAKAP!!!??
aku paling menyampah bab ni. korang bayangkan la...sesape je pon yang nak bergusti. cakap bukan maen panjang entah pape. tak besh langsung. takde style. pastu sampai setengah jam. kalo mule gusti pukol 11,pukol 11.30 baru start lawan...wat de he??? ko tgk the rock bercakap.padat. org suke. he is The most electrifying man in sports entertainment!!




KO MASOK POYO2 MACAM BAGOS TAPI TIME GUSTI HAMPEH!!!
ni pon aku menyampah. perghhh masok siap bawak kereta. cam orang kaye pon ade. sengeh2 macam orang semue tengok ko. cisssss...menyampah aku. dah kene booooooo pon dok sengeh2 tayang body yang tak bape nak ketol tu..pigidahhhh...kalo nak gusti wat care nak gusti. kalo nak poyo lebih pon gusti kene r power. ko tengok the rock,rilex je time entrance. takde pon nak poyo2 sangat kan?tetap power kan?



yang penting aku suke zaman the rock & stone cold. memang gusti ni entertainment & ade yang fake tapi ade gak yang betul2 kalo tak, nape ade yang berdarah & patah tengkuk? aku nak the rock masok balik wrestling kasi ajar bebudak yang poyo tu ngan top ten move die



aduhhhh nape la emosi sangat aku nih keh3...ape2 pon don't do this at home..also at the toilet....ok!!!

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan