nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, February 9, 2011

kembar marshanda pheeweeetttttt!!!

SALAM...
bohong kalau korang tak suke tengok gurl cun. hatta pak aji pon bile nmpak gurl cun mate pon tak kelip2 kan??keh3...korang mesti kenal marshanda,awekssss cun dari indonesia kan? huhu..aku kenal die ni pon sebab tengok cerite solehah time bulan puase bile ntah...lupe dah aku. tapi mase die berlakon cerite solehah tu aku sangatttttt suke...sweeetttt....huhuhu...dengan senyumanye....fuhhh....korang taw tak sebenarnye marshan da yang ayu ni ade kembor???haaaa.....kat sini aku tunjuk gambor2 marshanda yang cun melecun so kalau ade gambo yang agak terlebih2 tu sila tutup sebelah mate anda keh3...opsss...lupe plak...gambar2 ni aku amek kat encik google....



keh2...haaa...ni la kembar marshanda tu keh3...yg belah kanan tu sepupu aku. mase tengah tusyen,cekgu nye cakap muke sepupu aku si maisarah tu macam marshanda....keh3...jangan mara yer huhuhuhu

1 comment:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

hamboiiiii comelnyerrrrr... tertarik menarikkkk Da boooooommmmm

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan