nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, February 28, 2011

PRORIDE KBS AUTOSHOW PUTRAJAYA 2011

 SALAM...
sabtu lepas member aku telah terjah autoshow KBS advance kat presint 2 putrajaya dan alhamdulillah kedua2 nya telah mendapat tempat pertame dalam autoshow tersebut. mungkin ini berkat mak diorang bekalkan makanan kot. keh3. bak kate orang tanpe restu mak ayah, nak berjaye tu amat lah susah kan. semoge diorang ni sentiase champion hendaknye. kalau nak kontek diorang leh la g kat facebook, farhan, mok,dan rozaini
aku nye moto,LC transformers tu dah lame dah tak pergi autoshow,huhu.entah lah. banyak keje kene buat. ikotkan hati nak je stended kan balik sebab banyak orang mengate bukan2.huhu. tak pergi show pon kene ngate nak wat camne...ape2 pon pade bebudak baru nak join, leh la mintak nasehat kat bebudak otai ni yer. dah banyak piale diorang pegang. tak caye g tengok kat fesbuk diorang :-)




 honda petak yang rare abad ini



baru aku taw nape perot korang makin kedepan...lepas makan tido...bagosssss



kami kembar...kami ensem...jom la kapel ngan kami :-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan