nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, February 22, 2011

kawan aku,farid isa,kawan kepade hanis zalikha

SALAM...
huhu...semua orang dah sedia maklum kan bahawa hanis zalikha ni antara gurl yang popular dalam enjin carian di internet mengalahkan siti nurhaliza (sumber: oh malaysia.com). agaknye ramai peminat nak tau pasal die ni kan. huhuhu. aku pon tak tau ape yang buat gadis cantik molek ni begitu terkenal.agaknye sebab die ni model dan penah berlakon. dan aku rase maybe sebab perwatakan nye yang merendah diri.kalau korang nak tengok gadis melayu yang kiut ni leh la singgah ke blog beliau,http://inibelogsaya.blogspot.com/


sumber gambar: oh malaysia.com

aku dengan bersemangatnye pagi2 lagi dah call kawan baik aku yang dulu nye same2 dengan aku study kat uitm segamat,namenye faris isa(bukan farid kamil yer) tapi aku panggil alok je sebab die ni agak lalok sikit,tapi bukan lalok amik barang keh3.

aku: salam bro,sibuk ker?
alok: tak lah...biase2 jer...dok control ensem depan awek2 kat tempat keje aku ni ha
aku: ko ni ah...taw la ko ensem cam pared kamel....ehhh...hanis zalikha tu member ko ke??popular die ehhh
alok: ehhh ko,cantek sikit,aku ni ensem lagi sikit dari fared kamel taw....alaaa kawan2 gitu jer,kebetulan die pon join brassband,so kenal gitu2 je r
aku:ohhhh so pe pandapat ko tentang die...die popular kan?
alok: aku tengok die cam orang biase jer,takde la over2 sangat. kire cam merendah diri gak r. aku salute kat die sebab walaupon die popular & busy tapi study die tetap power & gempak. 1st semester die kat sane dapat result 3.9 sumthing r
aku: bagus gak la kan...ehhh ko taw x die tu popular kat internet sekarang?
alok: yer ke Y? taktau la plak....
aku: .........................................................(kitorang borak mende lain...mane leh tau)

kesimpulan: biar popular mane pon kite,jangan meninggi diri,hope hanis zalikha maintain merendah diri :-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan