nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, January 27, 2011

ustaz ngan ustazah pon gian ke??

SALAM...
maap kalau tajuk kali ni mendatangkan kemarahan kepade u all semua. semalam aku terbace kat suratkabo cerite pasal ni la kan. bile aku bace agak terkejut la gak pengakuan pompuan yg digelar ustazah dikalangan kawan2 nye dan menuntut di universiti tempatan:
"di kuliah saye betul2 mengikuti ape yg diajar,di luar kuliah,semua saye lupe"
"kami berusaha menawan hati abang ustaz"
"abg ustaz suke saye bertudung labuh(tanpe memakai bra) dan memakai kain"
"saye menyerahkan tubuh saye kepade abg ustaz untok membuktikan cinte saye"
>>>>setelah ditinggalkan,
"saye meniduri lelaki lain beberape kali untuk membalas dendam kepade abg ustaz"

aduhhhh...aku terkedu sekejap. aku pon memang bukan orang yang baek. tapi,kenape mereka yg bergelar ustaz ustazah ni yang menjadi harapan kite untok membimbing kite pon jadi camni?? kalau aku ade masalah pasal agame aku akan cari ustaz.
jujur aku katekan, aku pon penah ditipu oleh seseorang yang berpewatakan alim. sebab tu sekarang aku tak memandang orang dari segi rupe dan pakaian. bukan aku takmau percaye kat orang tapi pengalaman mengajar kite kan?takkan kite nak pisang berbuah 2 kali....
ape2 pon kite hidup kat dunia berhati,aku bukan nak berkhutbah tapi cume nak mengingatkan diri aku.....
maap salah silap.....
moge bakal2 ustaz dan ustazah dapat menjalankan amanah dengan baek....aminnnn

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan