nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, January 25, 2011

aku diraba??oh no!!!!

cisssss...aku bukan nk tipu,hah...nampak tu bekas rabaan yg ko tinggalkan kat baju aku..hampeh tol la...
kalo korang nak taw ni la yang meraba aku keh3
ape2 pon sayang ko LULU kekeh

1 comment:

ANATI SOKI said...

anati soki pun suka kuicng jugak!!! ngeeee!!!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan