nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, January 26, 2011

KHURAFAT: yang korang dok gelak nape??

SALAM....
baru2 ni aku ngan geng2 kampong aku g tgk citer khurafat arahan syamsul yusof tu. aku mulenye takde la tergerak nak tengok sebab aku kurang minat cerite seram2 ni. tapi disebabkan kat fesbuk bebudak sebok cakap cerite ni penoh seram. 90% kalo tengok cerite ni tutop mate. perghh macam2 lagi....so aku ngan kawan aku, si iwan boll ngan apis rase nak sangat tengok r kan. ape yang buat kengkawan aku sampai nak g jamban memalam pon takot.....

melangkah je nak masok panggung, budak 2 orang dok terkejut, "takot siot", dalam hati aku kejadahnye yg korang takot,baru nak masok pintu dah takot. rupenye diorang takot gelap. cilakak ko due orang!!! tak penah tgk wayang kaa...cari seat dekat 5 minit...hampeh tol

permulaan cerite ni agak lambat sikit. penuh dengan ayat2 suci AL-QURAN so aku ngan diorang ni agak insaf la. berdiam diri. menginsafi diri yang banyak wat jahat.......:-(

korang nak taw???heheheheh........aku takmau la cerite semue, tak besh la kan. tapi bile kitorang bertiger ade kat wayang tu,memang la cerite tu jd tak seram. mane taknye, kitorang dok komen itu ini, dok gelak2..huhuhu antara yang kitorang dok sembang>>>>>

kat umah orang biase bukak le lampu. ni macam nak jimat letrik. bergelapppp ajeee...nak bace buku pon dalam gelap.saket mate tu kang baru taw.....l
lagi satu,hospital tu pon asyik gelapppppp jer....pengalaman aku g hospital memane pon terang benderang la gak. nurse ke hulu hilir. tapi kat dalam cerite ni semue gelap. nurse nye ntah mane.plak tu yg hang dok kat bilik mayat tu sesorang watpe. pastu leh bukak plak kain tutup mayat tu..aduhhhhhh...tak payah bukak kan senang. lagi 1, mandikan mayat tu dah ok la kan waktu siang...ni bile nak antor mayat tu plak waktu malam...perghhhhh...sape la tak meremang bulu roma...huhuhuhuhu

heheheheh...jangan mara ye...ape2 pon pade aku memang ok la ceriter ni. memang asyik wat orang terperanjat. yerlaa....mane taknye...tetibe ade kepale hantu kat tingkap tu.. cissss.....aku ngan bebudak ni takde r tutup mate tp.....perghh...naseb baik la aku tak saket jantung...huhuhuhu......ape2 pon syabas syamsul.....respek ceriter nih

2 comments:

ANATI SOKI said...

ahaha.. setuju!! asal ek.. bila citer hantu je.. ckup susah nk bukak lmpu.. mesti nk kena duduk dlm gelap je.. adesss

Anonymous said...

ek ele....skit takott

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan