nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, January 25, 2011

PSK 2011 at bukit jalil - 135 LC TRANSFORMERS -

SALAM.....ini kali pertama aku join PSK....kali ni motor kesayanganku,135 LC TRANSFORMERS kecundang....terpilih untok ke top 6 kategori airbrush tapi kalah gak...takpelah...dapat top 6 pon aku dah syukur... nak wat camne. motor yang laen hebat2 belake....lagi2 moto skuter yang diconteng dgn airbrush yg sgt cun melecun.....
aku merase agak hepy kerane brader dj yg menemuramah aku memuji kaler lc aku yg agak 'naik'. tp ape kan daye. mungkin dimate juri motor ni kurang 'kick'
terime kaseh kepade wak hakim fanani coz meminjamkan robot2 transformers kesayangannye...terharu sihhhhh
sabar yer bumblebee.....akan datang kiter cube lg :-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan