nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, January 23, 2011

siape nursyella???ohhh menangis dalam hujan...huhu


salam semue...adessss....aku dah makin tersasar plak...patotnye cerite pasal moto tapi nak wat camne...aku bace suratkabo arini kat muke depan metro ahad ade cerite pasal nursyella. uiksss???aku terkedu tengok gambor die...leh tahan gak...huhu...biase la...lelaki...normal kot huhuhu....aku takmau r tnjukkan gambo2 die...korang tgk la kat google yer...huhu...pade artis,tutup2la sikit....nanti jadi bualan ramai marah plak. salah sape yer???huhu...


3 comments:

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

barang baek,..kene lah tayang kn??haha!! sengal!

Amirrah Zawani said...

cantik gak tp tak kenal pun dia ni.. huhu!!

budak kampung said...

huhuhu...memang barang baek nohhhhh huhuhu....mmg xknal pon...tp sebab die pkai cmtu teros ter'kenal' plak keh3

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan