nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, January 25, 2011

aku dah naik ferrari..yeayyy!!! korang dah ke??keh3

 salam geng!!!
keh2...post kali ni agak jakun sikit, yerla....mane taknye....aku ni budak kampong. tak penah nye naek keta ferrari....nak nampak kat kampong ni keta ferrari pon susah keh3. aku dapat merase naek keta ni kat sebuah tempat yang aku takmau bagitau r keh4...korang carile sendiri tempatnye yer keh3.....


 perghhhhhh.....bile aku masok dalamnye....aduhhhhh rase nak start pastu tekan minyak....nak taw sampai bape meternye ...keh3...silap2 aku yang tak tahan nak terkencing sebab laju sgt keh3
 alahai,sudah2 la tu y...dok berangan jer.....tapi betul la...punggung ferrari ni sgt indah...keh3...adusssss....
 actualy ni keta baru pas eksiden. no plat nye baru lg tuuuu...aku rase terlampau laju kot ferrari ni. pade kawan2 yang bawak keta mahal2 cam ferrari ni bawak ler leklok yer....hati2 ketike menekan pedal minyak...huhuhu.....tapi...malang tak berbau kan...so...bacelah doa sebelom bawak moto or kereta. mintak dijauhkan dari sebarang kecelakaan...aminnnnnnn

salah silap mohon maap

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan