nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, January 26, 2011

jadi blogger leh dapat RM12,000 sebulan??WOAHHHH!!!

SALAM...
keh2...haritu kecoh 1 malaysia apabila telah dikantoikan pendapatan blogger kini boleh mencecah beribu2 lemon keh3. perghhhh. jangan la mak aku pon mintak aku buatkan blog sebab blog aku pon bukan popular sangat macam blog redmummy yg dah memang top keh3.....
blog aku ni pon aku sesaje buat.aku rase memang tak ramai pon yg singgah blog aku ni. sehari dalam 2 orang je kot huhuhuhu......ape2 pon terime kaseh yg sudi singgah ye :-)
anyway,
ingat tak dulu mase projek ikan keli, semueeeeeeee nak wat ikan keli kerane kononnye boleh mencecah ribu2 lemon gak. tapi disebabkan dah terlalu ramai wat projek ni....last2...terus senyap menyepi tiade khabar berite.
ape yang penting, rezeki ade dimane2,bergantung pade kite nih. 
ade kawan aku yang lepas dpt degree,setaun tak kerje,bile aku sruh keje jage kedai kasot kat pekan die taknak. suruh jadi cashier die takmau. terpulang........keh3
ape2 pon aku ucapkan semoge berjayeeeee kepade semua :-)
tahniah kepade blogger yang telah berjaye...aku tumpang gembire :-)


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan