nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, January 28, 2011

hari ini aku menanges kerane.....

SALAM...
hari ni aku singgah ke blog yg wajib aku singgah setiap hari,BLOG SERIUS sebab blog ni wat aku smile tapi hari ni DAMN!!! blog ni buat aku menanges.....terok la ko ni...sedey aku taw....kalau korang tak caye,bleh tengok video ni. memang wat aku menanges. aku bukan mat jiwang or mat bunge tp video ni btul2 bagi pengajaran pade kiter,walau ape pon yg berlaku pade pasangan kite,kite tetap menerime die dan berkorban demi kebahagiaan kite bersame....ohhhhh so saddd....dem........

6 comments:

Aku said...

very inspirational..

zik said...

moga teruskan perhubungannya... dia seorang yang tabah!!

Anati Soki said...

wa... anati soki pun dah nanges lepas tgk vid tuh.. :(

irwanmiswan said...

sabar ye semue...ak pon nj nanes

Miss AZ said...

video apakah itu??
tak dpt tgk.. internet lembap..
=_=

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wehhhhhhh nangissssss bebbb...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan