nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, September 7, 2010

tragedi akhir ramadhan - langgar babi

mase ni lepas kebakaran kat rumah kawan aku tu. diorang nk pergi expo. tetibe kitorang dapat call dr diorang. terlanggar babi...adoiiii...macam2...tp aku respek r kt kereta proton saga nih. babi tu katenye besar...siap diseret jauh...tapi kereta ni bumper je kemek.

aku tak pernah lagi dengar orang langgar babi, orang tu sehat walafiat, mesti ade yg mati, takpun luke teruk, patah tangan!!!!!!

kesimpulanye: janganla kowang bawak laju2 kat jalan gelap. OK :-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan