nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, September 11, 2010

aku dan mini cooper

salam lebaran pada kengkawan aku sekalian. mohon maaf zahir dan batin. ni lah gambar raye pertame aku haritu huhu. tp ni bukan kereta aku....kereta comel ni kereta rakan cina aku...namenye tony huhuhu. die ni tau2 je aku suke kereta ni. aku dah try bawak. not bad. takde r kecik mane. kalo nk dibandingkan dengan kancil, luas kereta ni lagi...




tony bgtaw aku yg die penah konvoi pegi thailand ramai2 dengan kelab nye. diorang pecut 170 selambe je kat highway fuhhhhh... enjin standard je 1000 cc


kereta ni tak perlu nk tukar ngan enjin lain, maksud aku jangan tukar ngan enjin L5 turbo ke...ape ke...sebab kereta ni berat cam proton wira. sebab tu tony ckp kereta ni enjin standard nye pon dh ok. nk ok lg tukar ngan enjin mini cooper 1300 cc.
korang tengok dalamnye...perghhh....klasik gitu kn??? first time aku bawak agak kekok la...mane taknye...korang tengok r stereng nye tu. agak besar di situ huhuhuhu

impian aku...dlm 2 3 tahun lg mau ambil sebiji mini cooper s, tak pun mini coper jcw....tp tu r...aku malas nk berhutang nih. hargenye leh tahan gak. tengok lah nnti. agak2 duit dh cukup, aku beli jer mini cooper klasik ni huhu....aku pun bukanye besar sgt...muat jer huhuhu


maap salah silap
salam aidilfitri maaf zahir batin
adiossssss
vrooooommmmmm

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan