nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, September 16, 2010

salam aidilfitri maaf zahir batin daripada irwanmiswan


salam pade kengkawan semua. mak aih....aku ni trok tol la....lupe pulak nk post ucapan raye kt sini huhuhuhu...maafkan salah silap aku ye. kadang2 aku ni main tulis je kat blog ni sampai tak memikirkan hati dan perasaan pihak tertentu. blog ni sekadar coretan hati aku dan nak berkongsi story kat kengkawan semua. kalau ade yang terguris ke dengan ayat2 dalam blog ni aku mintak maap la ye. semoge persahabatan kite kekal ke akhir hayat.....

seiring salam deruman yoshimura ori,nilai persahabatan tak ternilai dgn LC Transformers, walaupun ranggi bergaye dengan arai crank,melawan arus angin dengan honda petak, biarpun hati sekering mat rempit, bila takbir bergema menangis jua.....

.:SALAM AIDILFITRI:.
.:MAAF ZAHIR BATIN:.

::budakkampung39.blogspot.com::

salam aidilfitri,
irwanmiswan

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan