nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, September 21, 2010

semakin lama semakin berharga: honda petak versi adik beradik

salam,kali ni saje je nak post gambar 2 biji moto yg same jenis tp rupe berbeza huhu....layankan jer la ye, "semakin lame,semakin berharga"







1 comment:

Afzainizam said...

-SalamAidilfitri-Maaf Zahir & Batin-
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat

wooooo aku dulu ade sebiji honda petak ni tapi dah barai tah jadi bsiburuk aje.... but aku gunakannya masa time sekolah menengah dulu.... eeeemmmm mengenangkan nostalgia tentang motor ni ayah aku buat angkat nenas kat kebun dia....

eeemmmm dahsyat motor adik beradik ni sampai sekarang masih bertahan walau usianya ... yup memang menawan kalbu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan