nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, September 13, 2011

wanita ini merogol anak lelaki berusia 10 bulan

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh
terkejut aku dengan berita ibu ini yang memperkosa anak sendiri yang baru berusia 10 bulan. damn! 10 bulan tau tak. kanak-kanak ini seperti kain putih yang tidak tahu apa-apa, sepatutnya diajar dengan perkara yang baik. kan. 

kat bawah ni merupakan petikan berita yang aku ambik dari blog serius,

"Ashley Jessup (24) ialah seorang ibu tunggal dari Dublin Ohio. Beliau ditangkap pihak polis setelah beliau merakamkan aksi blowjob keatas anak lelaki beliau berusia 10 bulan dan sebelum menghantarkan video tersebut kepada teman lelaki beliau."

aksi blowjob? apekah itu?  kejap aku google....

***selang 15 saat***

haaaaaa???gila ke ape!!! macam tu rupenye blowjob dan ibu ni boleh pulak buat bende alah ni kat budak kecik a.k.a anak dia sendiri??? aku tak tau nak cakap apa, harap mereka yang bakal bergelar ibu dapatlah mendidik anak masing-masing dengan elok ok!

petikan dari harian metro,
 sumber gambar: google
 
COLOMBUS: Seorang wanita Ohio dituduh memperkosa anak lelakinya yang berusia 10 bulan dengan merakam aksi itu dan kemudian menghantarnya kepada teman lelakinya di Michigan.

Ashley N Jessup, 24, didakwa di Columbus, Khamis lalu atas dua tuduhan memperkosa, satu tuduhan membahayakan nyawa kanak-kanak dan satu tuduhan memuaskan nafsu seksual membabitkan golongan yang lemah. Pendakwa raya daerah Franklin, Ron O'Brien berkata, Ashley menghantar rakaman video itu melalui e-mel kepada teman lelakinya di Battle Creek, Michigan dan ditemui bekas teman wanita lelaki itu yang kemudian menghubungi polis. - AP

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan