nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, November 28, 2010

ngangkung: pengajaran pade kaki nombor keh4


"tok...nek...cucu cicit tumpang encingggg.....~~"
"bile mase aku kawin dengan atuk kau!!!!"

"kalau memburu,tembak badannye,bukan ekornye,sebab ekornye boleh bergerak2"

salam kengkawan,haaaa...tu antare dialog (lebih kurang) dalam ceriter ngangkung. aku dah tengok. so far ok la. aku suke sape nape nye tu...sam ae? haaa...aku suke die berlakon. die pndai bawak watak berbeza dlm setiap lakonan. kali ni die cari seorang ayah yang terlalu sayangkan anaknye. banyak gak pengajaran yang boleh korang dapat dalam ceriter nih.

kalau sempat tu, bawakla anak bini tengok ceriter ni. takpon tunggu cd nye kuar.

ape2 pon jangan maen nombor ekor. key!!!

1 comment:

Anati Soki said...

hehehe.. tingin nk tgk cita ni!!! :) tapi tak penah smpat. :(

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan