nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, November 29, 2010

baby justin bieber versi melayu - ummi

salam pade kengkawan huhuhu. aku nk share ngan semua sebuah lagu besh khas untuk ibu2 seluruh malaysia. yerla. selame ni kan kalo u all perasan lagu2 berkaitan ibu mesti lagu sedey2 kan? hah...kali ni different sikit. yerla daripade lagu baby - justin bieber tu ditukar senikata kepada bahasa melayu tp untuk ibu2 la....okiess.....enjoyyyyyyyy


2 comments:

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

wooooo thanks ucapan birthday tu yeeee.... rasa terharu gak.... thanks kangkawan ye....

eeemmmm aku bila baca comment ko tu baru tersedarlahhh .... Aku dah semakin Tua... waarrrrgghhhh takutnyerrrr

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. beb aku baru terperasan motor yang kau bawak kat kepala atas blog ko motor hijau honda petak tu.... woooo semua crome tu..... kat ner yerrr nak buat crome camtu....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan