nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, November 19, 2010

discovery channel: the greatest ever motorcycle,Honda Cub!!

salam kengkawan. pagi ni sambil keje aku saje tengok2 youtube.last2 aku terjumpe 1 video yg paling besh. bertajuk, Honda Cub is the number one motorcycle in the world. yg telah disiarkan kat discovery channel. aku pon teruje r dengan tajuk nih. aku pon click. memang betul. motor honda cub ini telah mengalahkan motor2 lain yang lebih laju dr roket,yg juara di litar,semua telah dikalahkan oleh honda cub ini. kalau korang tak caye,meh datang kampung aku. akan ku buktikan cewahhhh.

kat kampung aku motor2 ni telah digasak untuk menarik gerabak sawit. xde hal punyeeee. walaupon dh buruk macamane pon motor ni tetap teguh berdiri meredah hutan belukar membantu orang2 kampong mencari sesuap nasi. (fuhhhhhhh ape la yg aku mencarut nih)..

ape2 pon jom tengok!!!


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan