nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, November 28, 2010

motosikal TRIUMPH - klasik yg amat

salam semua. entry kali ni aku saje nk tnjukkan kat korang sebuah motosikal klasik yg aku terjumpe kat bengkel kat pt usop. yg aku taw name moto ni triumph tp xtaw la triumph jenis ape kn so aku nk cari maklumat pon susah. tp yg pasti, bile aku tengok kat mudah & ade moto sebiji camnie, hargenye mencecah puluh ribu...WHOOOAHHHHH.....terkedu bukan? kenape moto ni mahal sgt? ade ke yg nak membeli moto yg semahal ini?? sedangkan puluh2 ribu tu dah boleh beli kereta sebiji??? kalau nk taw jawapanye, kenelah tanye orang yang betul2 minat ngan moto klasik nih....mesti mereka ini ade jawapan.....ape2 pon jom terjah......






1 comment:

syaza kelyza said...

lama giler la tak jumpe moto ni dahh :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan