nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, November 13, 2010

autoshow kbs/advan 2010 dataran batu pahat edisi motor cun!!

majalah feveret mamat rider semalaya, rock n ride nohhhhhh!!!!

salam pade pembace setia blog aku yang tak seberape nye ini. aku dan geng2 aku walaupon bkn 1 kelab telah join autoshow kat dataran batu pahat. aku tak pergi,motor je pergi,maklumlah,kuli cam aku ni susah nak cuti hehehehe.. nak dipendekkan cerite, even kali ni, moto honda petak sasuke milik kawan aku si boleng tu telah dinobatkan sebagai juare manakala lc transformers aku sekadar mendapart tempat kedua. tempat ke 3 pula skuter vs sharktale yg juge orang lame dalam autoshow nih. aku respek kart abang faizal sharktale nih, die men autoshow dari zaman bujang smpai la dah kawen baru2 ni. semoge berbahagia ke akhir ayat ye faizal hehehehe. kawan aku gemok yang membawa kapcai yamaha twist mendapat tmpat ke lima. taniah pade pemenang2. :-)

gemok(kiri),boleng(tengah),dan abg gemok(entah sape namenye huhuhu)



geng2 yang poyo yang dah lame aku teringin nak bg penerajang kat sekor2 sebab membuli aku huhuhu

the most hensem honda petak of the year. tak terdapat di kedai2 mamak mahupon di kedai cek yam

ibarat makmal bergerak. sesuai ditunggang oleh pakar2 saintis untuk mengkaji habitat2 moto liar keh4

moto sapa la dok parking tengah2 jalan nih. eh...moto aku daaa....tp mane aku ni??keh3

dah dekat setaun motor ni masok autoshow. xde ubah pape pn lg. haiyaaaa...owner ini motor sudah sengkek maaaa

moto ni kt mane2 je die pegi dapat je hadiah. aku rase die pakai mandrem r keh3

3 jejaka tampan sedang berposing maut dengan harapan ramai awek2 yg datang tgk diorang, bukan moto diorang yer...harap maklum keh4

pheweeeeeeeeettttttttt

moto member ku yg berjaye disiapkan dalam sehari...

moto ni pon smart gak

yeaahhhh mari2 rapart2

perghhh...moto ego aku pn x mcm ni

merah menyala

vrommmmmmmm

moto lagenda....the legend

sejuk mate memandang


cukup2 la tu posing...pedih mate aku tgk korang....

fuyooooo...aku mau ini moto

moto ni dikire legend .aku anggap die ni otai otoshow..nk tau nape??haaa...tgk la piale2 n sijil tu

korang tgk die punye audio. sekali pasang leh roboh warong cik leha taw x

x1r yg smart

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan