nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, November 20, 2010

STICKER MASTER.NET: EVERYTHING ABOUT STICKER

MR. BELUT & ANAK

salam pade kengkawan kat luar sane. haaaa....mesti korang pelik sape laki ensem ngan bdk pompuan cute kat atas nih kn? haaa....die ni pade aku seorang abg yg baek, cekal, dan tabah (aduh...kenape keluaq ayat bodek nih...hehehe ikhlas ni beb). dari berniage bentang tikar sampai la ke kedai sticker yg tersergam gah kat plaza alam sentral, sesuatu yg aku banggakan (tumpang bangga, terbakor semangat nih).

sebelom2 ni ade yg bertanyekan aku kt mane nk cari stiker2 besh, nk wat sticker,nk wat pelekat kereta dan macam2. haaa....ni lah tempatnye....its all about sticker!!!!


PESANAN DARI MR. BELUT
Bokak Tiap-2 Hari, Kul 10 @ 11.
Pernah Gak Awal Kul 9.
Ada Hari Lambat, Kul 12 @ 1.
Tutup Lak Kul 10 malam.
Pernah Gak Aawal Kul 9.
Kadang Tu Sampai Tgah Malam.
Ada Hari, Aku Tak Bukak.
Semenjak 2 Menjak Ni Aku
Ada Je Kat Sini Kecuali Bila Aku Takde
Walau Camne Pun Aku Mesti Ada.
Tak Pun, Korang Call Je La Aku
019-6060 767

4th floor, Plaza Alam Sentral, Shah Alam


aku nak ceriter sikit, pade suatu hari,aku tengah dok bace majalah kapcai (ROCK N' RIDE noooohhhhhhh) aku terbace iklan pasal sticker, Sticker Master. aku taktaulah,tetibe aku nak sgt jmpe org2 yg dok ada kt dlm iklan tu. dengan takdir Allah, ntah macamane aku terdetik nk g plaza alam central kat shah alam tu(mase tu aku study jarak jauh lg,sekarang dh brenti dh). cari punyer cari akhirnye jmpe gak kedai Sticker Master nih. aku tak lupe mase aku datang tu..huhu. agak janggal la..sebab tak pernah masok kedai sticker pastu plak design sticker semua aku tak penah jumpe. memang kreatif.

adeh.....banyak plak aku dok pot pet kat sini. ape2 pon sila2 la lawat laman web STICKER MASTER.NET.....sokongla produk bumiputra,anak malaya...


maap kalau ade tersalah ke tersilap ke.
semoge problem korang nk buat sticker dh setel....contact je diorang,insyaallah akan dilayan.

3 comments:

Unknown said...

Skrg kdi stickermaster bk kt ner..

Unknown said...

Skrg kdi bk kt ner..

Unknown said...

Skrg kdi stickermaster bk kt ner..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan