nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, December 7, 2010

tragedi dalam opis,serius!!

salam kengkawan.salam maal hijrah moge tahun baru ni memberi keberkatan kepade kite. dah lame aku tak update blog. huhuhu. nak wat cmne. agak sibuk. lagipon blog ni aku cume suke2. xde niat pon nk cari duit gune blog ni tp kalo ade rezeki sikit terime je la yer. kali ni aku nk bgtaw korang 1 tradegi yg aku alami kat dalam opis aku bulan lepas. mase tu aku nk print resit, tetibe kertas tu stuck...ak pelik...kerap stuck je kertas ni....kertas xbagos ke....or mesin dh tua sgt...adessss.......pastu aku tarik kertas tu....ehhhh....nape berat semacam je ni.......

dup dap dup dap..........aku memberanikan diri untuk melihat punce kertas menjadi berat secare tiber2.........tibe2!!!!
siot tol.ko rupenye lulu. aku dh bg mkn kt luar pon ko masok opis ni gak. dh takde tempat laen ko nk landing?ape ko ingt ni tilam ka...haiyaaa ini kucing......



cisss....ko buat muke manje plak yer....ape ingat aku tak berani nk alihkan ko??
adesssss......ko bangunla sendiri...malas aku nk angkat...ko tu berat
ahhhh lantak la...ko bareng puas2!!!jangan tercirit sudah....cisss

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan