nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, December 12, 2010

lancer mx transform to evo 6!!!!

salam kengkawan blogger mahupon pembace2 sekelian,berdirinye saye disini(ape ko dh buang tebiat?ko ingt ni kt stage ape?) oppsss...maap2...hehehe....entry kali ni mengisahkan sebuah jentera idaman jejake2 semalaya yer. kereta ni milik sepupu aku,ijad ngan isa. dulu kereta ni asal usul lahir dr perot kilang,namenye lancer mx, ntah macamane dua orang sepupu aku ni dah menukarkan jantina jentera ni ke evo 6. dengan enjinnye,body nye.

huhu aku ni nk ckp banyak2 pasal kereta ni mane la reti. so tujuan entry ni saje nak bagitau yang aku dah try bawak kereta ni huhu...pergi memang sedap,sesuai untuk mereka2 yang suke bangun lambat dan nak sampai ke pejabat dalam mase 5 minit.ngek!! huhuhu



pade sesape yg nak bikin2 tu aku nak korang tanye kt diri tu dulu. ape tujuan korang nak modified.pastu tengok kemampuan. bukan ape, nak modified ni mau gune duit sekapal tu. tu yang aku tak berani mau maen kereta. aku maen honda petak pon dah semput huhuhuhu






ape2 pon,ni la kereta idaman kalbu ku...hehehehehe


3 comments:

ANATI SOKI said...

giler.. transformation habis

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

woooooo aku nak try gak....
beb tengok enjin pun mmg maut beb... mmg kaki bangun lambat boleh merempit gi tempat kerja ni....dah lambat katakan

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

garang sehhh.. kalau aku dapat enjin kereta cam tu mmg aku bakar-bakar mana mana kereta yang belagak ngan aku kat kampung nanti

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan