nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 10, 2014

Sumbangan ke Palestin melalui SMS

Selamat pagi kawan-kawan...
Sejujurnya aku amat sebak dengan apa yang berlaku di Palestin. Mereka di bom setiap masa. Kita pula bersuka ria sehingga membazir makanan di sini. Aku tak tau keadaan di sana kerana belum pernah ke sana. Tapi apa  lah salahnya kita meringankan beban mereka di sana. Sumbangan serendah RM1 pun tidak mengapa. Boleh melalui SMS.

Palestin10/5/1 hantar ke 39111

aku baru je buat dan ia akan ditolak dari akaun kita. Bukan niat nak menunjuk.
Spread the news bro!
sumber : aman palestin


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan