Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.
salam to all frenz out there. maap lame dah tak menconteng kat blog ni. kali ni aku nak tunjukkan kat kowang kapcai aku, 135 LC red givi. aku mmg design ala2 superbike sebab tak mampu nak beli superbike. huhu.. LC ni pon digunakan oleh teman2 rempitku untuk menge'test' enjin.haiyaaa....ok lah pade sape2 yg ad cadangan or komen bgtaw r k :-)
salam to all frenz amacam hari ni??pose tak??huhu... anyway kali ni aku nak bgtau pasal cara baru curi duit, kalo dulu org sibuk pasal pukau memukau, kali ni main tepok je, haihhh...macam2. actualy bende ni dh lame, tp semalam aku terbace kt suratkabo. pada kengkawan yang selalu kuarkan duit kat mesin ATM, hati2 yer...lagi2 pada waktu malam. pencuri ni akan menepok bahu korang & bagitau duit kowang tercicir(padahal takde pon), diorang akan tepok bile korang baru letak kad ATM kowang...mase korang tunduk tu la diorang akan curi kad ATM korang or gantikan dengan yang palsu. So hati2, maybe post ni post yang biase, tp aku harap sangat, hati2 bile kuarkan duit
bile tgh masukkan kad ATM, jgn toleh kemane2,walaupon ade org yg tegur, kalo nak toleh pon,amek kad tu, ok!!!
maafkan salah silap
-aku insan biasa-
p/s: kat kampong aku, ade sorang makcik terkena. pencuri ni dtg,die jual barang, pastu buat2 berminat nak tgk gelang emas makcik ni, makcik ni pon hulur tangan die, sekali kena sentuh, trus tak ingat pape, sedar2 je gelang dah ilang.
salam to all friends out there aku betul2 terkejut lepas bace metro hari ni. berita anak belasah mak.. haihhh...ape nak jadi sekarang ni, walaupon aku ni pon bukan baik sangat, tapi aku pentingkan family aku. ape tah lagi memukul mak ayah aku, ya tuhan jadikanlah kami anak2 yang soleh dan pandai menjaga mak ayah. aminnn ingatan ni untuk diri aku & kengkawan, walau sape pun mak ayah kite, kite kena terime & hormat diorang coz kite pon taktau mase depan nanti kite camne kan??
salam to all agak2 kowang, betul ke pepatah tu??huhu...haaaa...ni yang aku nak kongsi ngan kowang. mase aku borak2 dengan classmate aku, dia ada bagitau, perkataan yang betul, practisce RIGHT make perfect.huhuhu...bile aku fikir balik, betul gak kn??kalo practice wrong???jadi wrong..huhuhu so...lets practice right okeyy???